PokerInside is a network of over 90,000 poker players with paid poker sponsorships, weekly poker payback and new fantasy poker!
Posted on Feb 3rd 2007 - Subject: Missä paikoissa pelaatte?
Elikkä missä pelaatte ja millä nickillä? Itse pelaan cdpoker head2c nickillä, party poker parzister, titan poker Wizman, everestpoker fbione. Lisäksi Bwinillä jonkin verran. Missä löysintä peliä? Itse oon kokenut että partyllä edelleen aika paljon fisuja liikenteessä.
Dont go with the flow
Posted on Feb 3rd 2007
Fisuja paljon kaikissa isoimmissa huoneissa! Mansionissa törmänny tiukempaan peliin kuin muualla. ParadisePoker on mielestäni huikea vaikka käyttäjiä vielä vähän.. Mut löytää joka paikasta nimim:
Raka7
Posted on Feb 3rd 2007
Itse pelailen CD-Pokerilla,poker starsilla ja party pokerilla..sitten jotain muuta,mutta vähemmän..yleensä nimimerkillä ari110..
Posted on Apr 8th 2007
en oikeastaan ole vielä pelannu näillä saiteilla mitä täällä on vaan priman verkossa jossa helppoja pikku blind pelejä ja rakeback...
All in dude!!
Posted on Apr 15th 2007
Vähän siellä sun täällä. Tällä hetkellä enimmäkseen SunPoker:lla.
Posted on Apr 16th 2007
Cd pokerilla tulee pelailtua nikillä hiphopjussi
jou
Posted on Jun 25th 2007
Nähdään seuraavassa freerollissa, jos oot mukana.
Posted on Jul 15th 2007
Oon kyl suht kaikki ruokane noiden softien valinnas mut eniten tulee pelattuu Cd:llä,Partylla Titanil Full tiltil ja muutamil b2b softan huoneil. Muutamas softas on joku No depo väsäys käynnis mut ei tuu kyl kauheesti pelailtuu:D
Posted on Oct 23rd 2007
CD pokeril, pokerihuoneel, partypokeris, club 4 aces, pokerstarsilla, unibetillä ja nettsonilla :) yleensä homoeno tai Mikkeee / Mikkee87
Posted on Dec 4th 2007
Pelaan yleensä Pokerihuoneella, Partypokerilla, Club 4 Aces ja sit tietenki CDPokerilla.
woot
Posted on Dec 4th 2007
Pelaan PartyPokerilla, Pokerihuoneella, Club 4 Acesillä ja tietenki CDPokerilla.
woot
Posted on Jan 24th 2008
Enimmäkseen Everest Pokerilla. Muutamassa muussa paikassa on vaan joitakin kymppejä rahaa, joita sillon tällön pelailen.
Don´t hate the player hate the game
Posted on Feb 16th 2008
kyllä full tilt pokerilla tulee hakattua paljon, sekä pokerstarsilla ja partyllä
Posted on Mar 4th 2008
Tänä vuonna pelaillu unibetillä, pokerheavenilla, sun pokerilla ja nyt uutena betmostilla, muualla ollaanki katki
|
|
Server time is: Nov 22nd 2008 10:11AM EST
|
|
header[close]
|
||